10 stappen naar reorganisatie

Waar doe je als HR-medewerker of ondernemer goed aan? 18 februari 2021

Veel bedrijven zijn nog herstellende van de gevolgen van Corona in 2020 en daar komen de huidige maatregelen nog bij. Beleidsplannen worden aangepast en reorganiseren is hierin inmiddels steeds meer noodgedwongen onderwerp van gesprek, maar binnen ondernemingen is hier niet altijd voldoende kennis over.

Waar doe je als HR-medewerker of ondernemer goed aan?

Op 18 februari 2021 adviseert collega VOA-lid TeekensKarstens advocaten notarissen over een zorgvuldige voorbereiding, de te nemen strategische keuzes en de juiste juridische stappen om tot een afgewogen reorganisatie te komen met oog voor de menselijke maat.

Dit webinar over reorganisatie geeft u inzicht, overzicht en een stappenplan. Er worden tips gegeven om het menselijke kapitaal te borgen en een zorgvuldige reorganisatie door te voeren.

Programma

Donderdag 18 februari 2021 – 16:00 – 17.00 uur
Presentatie door Dick Feddes met gelegenheid voor het stellen van vragen. De link voor deelname aan dit webinar ontvang je na aanmelding.