Webinar Reorganisatie

Hoe reorganiseer ik snel en effectief in deze moeilijke periode? 14 januari 2021

De COVID-19 maatregelen laten diepe sporen na in het Nederlandse bedrijfsleven. Ze zijn noodzakelijk maar tegelijkertijd is de uitdaging voor bedrijven om zo goed mogelijk de crisis door te komen. De NOW-regelingen van de overheid helpen maar zijn voor veel bedrijven onvoldoende. Zij moeten reorganiseren om klaar te zijn voor de toekomst. Reorganiseren is geen core business. Waar doe je als ondernemer en werkgever goed aan? TK brengt u graag verder in de huidige situatie.

Antwoorden op uw vragen over reorganiseren

Binnenkort houden René Nieuwmans en Roos Tijssen van TeekensKarstens advocaten notarissen een webinar over reorganiseren in tijden van corona. Dit webinar geeft u inzicht, overzicht en een eerste stappenplan. Er worden tips gegeven om succesvol een reorganisatie door te voeren met elementen als:

  • Besparing kosten;
  • Ontslagvolgorde;
  • Ontslagvergoedingen;
  • (On)mogelijkheden;
  • Draaiboek.

Dit webinar wordt gehouden op 14 januari 2021 en start om 13.00u. De webinar duurt ongeveer een uur.

Graag bieden wij u de gelegenheid om deel te nemen aan dit webinar. Naast het verkrijgen van informatie over beide onderwerpen, is het een interactief webinar en biedt dit u de gelegenheid om vragen te stellen.

U kunt zich alvast eenvoudig opgeven voor dit webinar via onderstaand aanmeldformulier. Na uw opgave zullen wij u een bevestiging via de e-mail sturen en houden wij u verder op de hoogte over dit webinar.

Aanmelden webinar Reorganisatie