logo

Welkom bij TK | Notarissen

Samen zijn wij TK

Om zowel klanten als ons kantoor samen verder te brengen, hebben wij de belangrijkste zaken over ons kantoor én een aantal praktische zaken voor jou op een rij gezet.

Ons kantoor

Over TK

TeekensKarstens advocaten notarissen is een Nederlands kantoor met vestigingen in Leiden, Amsterdam en Alphen aan den Rijn. Wij adviseren en begeleiden (internationale) bedrijven en instellingen en particulieren met specialistische vraagstukken op het gebied van ondernemen, vastgoed en notariaat.

Zakendoen met TK betekent voor de klant, dat hij kan vertrouwen op het beste advies én de meest praktische aanpak. Door zich te verbinden aan het vakmanschap van TK kan hij direct verder.

Focus

TK richt zich primair op complexe vraagstukken voor het bedrijfsleven en particulieren waarbij multidisciplinaire samenwerking centraal staat. Ons advies wordt gevormd vanuit een collectief aan kennis, waardoor – indien nodig of wenselijk – over de rechtsgebieden gekeken wordt naar de vraag. Daarnaast bieden wij state of the art oplossingen voor commodity-vraagstukken.

Vernieuwen

TK wil niet alleen top of mind zijn als het gaat om haar gespecialiseerde juridische kennis en kwaliteit. We willen tevens vernieuwend en verfrissend zijn in onze aanpak.

Binding met nieuwe generaties

Mensen en bedrijven zijn continu in beweging. Wie vandaag vraagt om een standaard oplossing kan volgend jaar een vraag hebben met meer complexiteit. Het verbinden met nieuwe generaties, start ups & scale ups is dan ook een focus binnen TK.

Werkwijze

Alle TK adviseurs hebben focus op hun rechtsgebied. Daarbij hebben onze zakelijke adviseurs specifieke sectorkennis. Door deze combinatie van expertise en branchekennis zijn we met recht juridische specialist voor het bedrijfsleven, voor overheden en voor particulieren. Zij kunnen erop vertrouwen dat hun zaken via TK goed geregeld zijn.

Praktijken

Familierecht

  • TK specialisme
  • TK commodity + service
  • AKTIE notarissen (commodity / DGN)

Ondernemingsrecht

  • TK specialisme
  • TK commodity + service
  • AKTIE notarissen (commodity / DGN)
  • Ligo

Vastgoed

  • TK specialisme (commercieel vastgoed & maatwerk voor DGA’s en particulieren)
  • TK commodity + service (vnl particulieren)
  • AKTIE notarissen (commodity / DGN), vnl particulieren
Teamleads & uitvoering

Kernwaarden

Kernwaardenmodel

Gewoon, goed

No-nonsense vakmensen

  • Inhoudelijk sterk
  • Oplossend
  • Concreet
  • Begrijpelijk

Elkaars taal spreken

Ons vak is onze basis. Het begint bij het aannemen van talentvolle studenten en medewerkers en hen te laten groeien. We zijn experts op ons vakgebied. En meer. Waar cliënten een juridische jungle zien, creëren wij ‘a walk in the park’. In een professionele, authetieke en down to earth samenwerking, maken wij ingewikkelde zaken makkelijk. Wij vertalen wensen naar de beste juridische oplossingen.

Samen ambities waarmaken.

Verbindend

Sociaal, meedenkend

  • Goede luisteraar
  • Betrokken
  • Sympathiek
  • Samen / plezier

Elkaar (verder) helpen

Vanuit dat oogpunt maken we actief (en preventief) verbinding met onze opdrachtgevers. We begeven ons op die plaatsen waar onze cliënten, belangrijke partners en stakeholders ons graag zien, verwachten of nodig hebben. We hebben focus op de vraag achter de vraag en verdiepen ons in hun behoeften, hun pijn of hun zorg. We houden daarbij altijd zicht op belangrijke aspecten vanuit aangrenzende rechtsgebieden.

Verbinden verbetert, versnelt en zorgt voor plezier.

Leergierig

Invullen

Eigentijds

Invullen

Telefonie

Algemeen

TK faciliteert medewerkers om zowel op kantoor als thuis / op locatie bereikbaar te zijn. Wij bellen daarom via het internet. MyPortal is de software voor het werken op locatie die ervoor zorgt dat de inkomende lijnen (je directe nummer van TK-netwerk) ook op je mobiel binnenkomt. En – belangrijk – zo blijft de geprogrammeerde interne telefoonroute bestaan (bijv. toestel 10 moet bij in gesprek naar toestel 11).

Ieder voordeel heeft ook een nadeel: de verbinding is iets gevoeliger voor een storing (hick up). Mobiele apps moeten daarom met regelmaat afgesloten worden (zoals ieder online platform). Soms is dat echter niet genoeg en moet er een reset plaatsvinden op een hoger niveau.

Apparaten

Behandelaren | (kandidaat-)notarissen en klerken

  • Beschikken in het algemeen over een zakelijke mobiele telefoon met een telefonie-app (MyPortalToGo).
  • Sommige hebben daarnaast ook een vast toestel.

Ondersteuners

  • Ondersteuners hebben allemaal een vast toestel.
  • De ondersteuners die veel bellen of regelmatig vanuit huis bellen hebben naast het vaste toestel ook de mobiele app.

Werkwijze

In onderstaande afbeelding zie je dat een combinatie van de twee apparaten en deelname in groepen consequenties heeft in het handelen. Kies in dit menu jouw apparaat (of combinatie van apparaten) voor specifieke instructie.

Vast toestel (zonder MyPortal App)

Heb jij alléén een vast toestel, dan zijn onderstaande punten van belang voor jou:  

  • De receptie is het laatste punt waar een inkomend telefoongesprek op directe lijnen terecht moet komen.
  • We vertrouwen er daarom op dat jij in samenwerking met jouw team zoveel mogelijk bereikbaar bent voor inkomende telefoon van klanten. Leef de praktijk-afspraken na.
  • Zorg ervoor dat je doorkiesnummer in je e-mailhandtekening staat.
  • Ben je langere tijd in overleg, van je werkplek of vrij: schakel (in onderling overleg) je toestel door naar een directe collega. Hoe je dat doet, vind je terug in de handleiding van jouw toestel: CP200.
  • Dit is een probeersel met link naar Teams: check hier de handleiding
  • Je hoeft aan het eind van de werkdag niet door te schakelen, de lijn gaat uiteindelijk naar de centrale en dan staat het antwoordapparaat aan.
  • Informeer de receptie over jouw vakantie.
  • Bel niet met andere toestellen als je de werksituatie niet kent. Schakel niet door een collega zonder overleg.
Mobiel met MyPortal App

Heb jij een mobiele telefoon met de MyPortal App, lees eerst het kopje ‘algemeen’ (hierboven) en daarna onderstaande highlights.

Ga je MyPortal voor het eerst gebruiken, dan heb jij als het goed is een e-mail ontvangen voor de installatie van de telefonie. Zo niet, meld dit bij Judith of Fabienne.

Instellingen en status

Ga naar ‘persoonsgegevens’ om je persoonlijke instellingen in te vullen of te wijzigen.

Stel bij ‘doorschakelbestemmingen’ waar de inkomende lijn naartoe moet bij de betreffende status:

Pas dagelijks je status aan via je mobiele app (zie afbeelding hieronder) zodra je niet bereikbaar bent. Zo gaan de lijnen direct naar je collega (scheelt wachttijd) en weet de receptie dat je in bespreking bent of met vakantie (mochten de lijnen via de receptie binnenkomen).

Wil je via je mobiele app doorverbinden met een collega op kantoor? Open op je mobiel de MyPortal app en volg je onderstaande instructie:

Met rules engine kun je bijv. standaard een vrije dag instellen (zie afbeelding hieronder). Echter status overruled de rules engine, dus je status moet op die dag ‘kantoor’ zijn.

Vast & Mobiel

Heb je zowel vaste en mobiele telefoon dan …..Ervaar je problemen, check dan eerst de volgende punten:

  • Fill in
  • Fill in
  • Fill in
  • Fill in

ICT

Werken in de Cloud: op kantoor en thuis

Thuis Fill in

Ervaar je problemen, neem contact op met … of …

 

Printers

Fill in… Heb je problemen, stuur een e-mail naar:

Intranet en communicatietools

Intranet voor intern nieuws

Via Nico notarissen…. link

Delen van belangrijk nieuws

Publicaties (kantoor en expertise) worden gedeeld via sociale media. Om dit breed uit te dragen maken we gebruik van ….

Spreekkamers en Online vergaderen

Spreekkamers TK Notarissen

De vaste kamers van TK notarissen:

  • 1.03
  • 1.04
  • 1.06
  • 1.10

Flexibel te plannen i.o.m. receptie

  • 1.07 conferentiekamer (incl. video opstelling)
  • 1.08 videoroom / webinars

 

Verrijdbare schermen voor groeps-videobespreking

Werkwijze en handleiding