Terug naar notariaat vacatures

Vastgoed en Projectontwikkeling

Juridisch Assistent

  • Dynamische ondersteunende functie | MBO (+)
  • Interne begeleiding én opleidingsmogelijkheden
  • Overeenkomst voor bepaalde tijd, met uitzicht op onbepaalde tijd
  • Goede bereikbaarheid, ook met het OV
  • Locatie: Leiden
  • Bedrijfsonderdeel: Notariaat
  • Dienstverband: 32 - 40 uur
Solliciteer direct
Omdat onze vastgoedpraktijk groeit zijn we op zoek naar een juridische assistent.

Je komt terecht in ons team commercieel vastgoed dat samen met onze advocaten integraal alle fasen en juridische facetten behandelt met betrekking tot vastgoedontwikkeling en transacties. Jij bent het aanspreekpunt voor de meest diverse klanten waaronder projectontwikkelaars, woningbouwcorporaties, institutionele beleggers, vastgoedfondsen, overheden en nutsbedrijven.

Functie-omschrijving

Je staat onze cliënten te woord en bent verantwoordelijk voor de correspondentie in de dossiers zoals (concept)brieven en e-mails. Jij zorgt er steeds voor dat cliënten weten wat de volgende stap is in het proces, je bewaakt de planning en beheert de agenda’s. Afhankelijk van je ambitie en vaardigheden werk je mee aan (concept-)akten en nota’s van afrekening.

Wat we vragen

Bij voorkeur heb je een opleiding MBO (juridisch) administratieve dienstverlening en/of al enige ervaring binnen het notariaat.

  • Je kunt klantgerichtheid combineren met to the point communicatie
  • Je kunt goed overweg met diverse software, waaronder MS Office
  • Je bent leergierig en onderzoekend
  • Je krijgt energie van een goede en precieze organisatie van je werk
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je toont initiatief en houdt van een energieke aanpak
  • Belangrijk: je bent discreet

Wij bieden je

Volop uitdaging, leuke collega’s, een samen-cultuur en ruimte voor initiatief en ontwikkeling.

  • Begeleiding door ervaren collega’s
  • Ruimte om je verder te ontwikkelen in het vakgebied (HBO module)
  • Reiskostenvergoeding en parkeermogelijkheid
  • Goede arbeidsvoorwaarden (maatwerk)
  • 25 vakantiedagen, uit te bouwen naar 30
  • Aansluiten bij (of organiseren van) leuke kantooractiviteiten

Maak kennis met het team

Je gaat werken in het team van Wilbert Mooren met 10 professionals. Er heerst een collegiale en gezellige sfeer met een commerciële, klantgerichte aanpak. Als team zijn we gepast trots op de zaken waar we aan meewerken, vaak samen met onze advocaten. Om samen verder te komen staan plezier in samenwerken, professionaliteit en ambitie voorop.

Wil je meer weten of laagdrempelig kennismaken? Dat kan. Maak snel een afspraak met Conny van Wetten. Vertrouwelijkheid is vanzelfsprekend gewaarborgd. Je kunt natuurlijk ook gelijk solliciteren.

Solliciteren en meer informatie

Velden met * zijn verplicht